Headlines


Dread Central Podcast Directory





Every podcast we have done here at Dread Central in one place.

Add us to your Itunes!

Back to index

-->




I've got a DFF prediction for the next episode. Everyone will go to see the new TMNT flick and everyone will talk about how much they hated it for a full hour. You all know it to be true!


Submitted by LSD Zombie on Tue, 08/05/2014 - 10:05pm.
GODFLESH69's picture

I know it's not Horror but Guardians was EPIC! I've seen non Horror genres reviewed or mentioned on here before but nothing on how great GOG was thought it deserved a mention.


Submitted by GODFLESH69 on Wed, 08/06/2014 - 12:09pm.

I recommend the movie Haunt


Submitted by BaileyGiannini on Wed, 07/23/2014 - 11:32am.
kiddcapone's picture

While I respect everyone’s right to privacy, I must admit, this whole situation has me mystified. DFF is probably the most popular segment on DC and it’s vanished without any explanation other than a cryptic message about extraneous things and tragedy.

I know you don’t owe us anything, but it would be nice for at least a general statement to help us better understand why 5 guys can’t push a record button and sit around talking about horror shit. It’s been well over 6 months since the full group did a show together, probably closer to a year.


Submitted by kiddcapone on Mon, 07/21/2014 - 9:47am.
frank_dracman's picture

We all want a new DFF, but come on, man. We have no idea what happened and to those involved it might be considered impolite to prod.

When I think tragedy, I only think one thing- the loss of a loved one. If that is the case, it would be easier to mask mourning in print than to try and put on a smile for the microphone.


Submitted by frank_dracman on Mon, 07/21/2014 - 10:35am.
kiddcapone's picture

Is there some arbitrary amount of time to wait? 6 months? 12 months? I didn’t ask for exclusive details, just a better understanding, because DFF has been operating without a full crew for close to a year now. If a member or two didn’t feel up to it, then everyone would empathize, and it would sound like the last few shows with only a couple people. Foy and Fini did record a long Foycast at the end of May, so we know they are okay.

Like I said, they don't owe us anything, but we are like a little community on here, and I don't think it's impolite to ask several months later for a more clear explanation about why the most popular seqment of a site abruptly ended without any relaunch date in sight.


Submitted by kiddcapone on Mon, 07/21/2014 - 11:20am.
moderator It's all really a matter of
Steve Barton's picture

It's all really a matter of time. We've all been super busy and we're all in different parts of the U.S. We will be back that's a promise. Buz is the one who edits the show together and he's had 19000 projects on his plate. Matt is learning how to edit.


Submitted by Steve Barton on Mon, 07/21/2014 - 5:18pm.

Come on FINI!!!! We will buy every book you publish!
As one who routinely listens to old episodes (Sex Type Fiends is currently wearing out my MP3 player), I can easily wait for the next episode and have had to over the years. When the quality of the program is this good, you wait until everyone is ready/able to do it. Don't rush it if the quality will go down! It just needs to be 6 hours longs, It would be appreciated. Understand that life is a bitch, and shit happens to the best of us. Hope you guys are all okay, and I cannot wait until you can get around to the next episode.
Cheers you filthy bastards!
-Nate


Submitted by CrimsonKing82 on Mon, 07/21/2014 - 10:28pm.
kiddcapone's picture

Any chance you're gonna pump out another DFF within the next 15 days? I'd like something to listen to on my plane ride to Florida...


Submitted by kiddcapone on Wed, 05/14/2014 - 4:25pm.
Foywonder's picture

Would you be willing to settle for the time being for a 2+ hour Foycast of me and Fini discussing all things Zilla and a few other topics? You'll be getting that any moment now.


Submitted by Foywonder on Wed, 05/21/2014 - 5:10pm.
kiddcapone's picture

Hell ya, that will work as well...post that shit before Sunday!

If I don't find something interesting to listen to, I'll be stuck watching Frozen and Peppa Pig with my daughter all the way to Florida...


Submitted by kiddcapone on Wed, 05/21/2014 - 6:40pm.
GODFLESH69's picture

Better than having to watch Caillou i want to smack him!


Submitted by GODFLESH69 on Thu, 05/22/2014 - 8:37am.
Yay!
MonsterMash's picture

Yay!


Submitted by MonsterMash on Wed, 05/21/2014 - 5:24pm.
kiddcapone's picture

So.....is the silence a sign there won't be a new DFF in the very near future ????


Submitted by kiddcapone on Wed, 05/21/2014 - 12:57pm.
moderator Again dude... we'll do our
Steve Barton's picture

Again dude... we'll do our best but there's a lot of extraneous things going on right now preventing it. There will however be something cool tomorrow!


Submitted by Steve Barton on Wed, 05/21/2014 - 3:41pm.
kiddcapone's picture

Okay, fair enough, you talked about the delay like it was something in the past, not the present. I'll just bring some tunes with me for the flight...

Hope everything improves in the DC universe....


Submitted by kiddcapone on Wed, 05/21/2014 - 6:37pm.

For the love of Jebus and all that's holy, please give us another podcast. I miss Creepy. I miss The Foywonder. I miss Kasch and Buz. I miss Fini. Give it to me. Give it to me now.


Submitted by Freedys Burnt S... on Wed, 05/07/2014 - 2:36pm.
moderator Sorry man. Its been a really
Steve Barton's picture

Sorry man. Its been a really trying month for all of us filled with tragedy and general nonsense. Be back soon!


Submitted by Steve Barton on Wed, 05/07/2014 - 3:04pm.
frank_dracman's picture

Holy shit, tragedy? did I miss something?


Submitted by frank_dracman on Wed, 05/07/2014 - 5:33pm.
moderator Nothing we want to make
Steve Barton's picture

Nothing we want to make public.


Submitted by Steve Barton on Wed, 05/07/2014 - 6:19pm.
frank_dracman's picture

Well whatever the case, hope things work out.


Submitted by frank_dracman on Wed, 05/07/2014 - 6:51pm.
DarkBlaize13's picture

Thanks guys for getting me addicted to Supernatural...now I'm also addicted to True Detective. Next it's going to be Hannibal lol! You guys rock! Love that you guys are recording more often now. Keep up the good work!


Submitted by DarkBlaize13 on Wed, 03/12/2014 - 4:06pm.
GODFLESH69's picture

Good to know i'm not the only one that thought American Horror Story was garbage, that show was all over the place those that liked it pass the bowl i mean i really need to hit some of what you're tokin!!!


Submitted by GODFLESH69 on Wed, 02/19/2014 - 12:21am.
GODFLESH69's picture

Another entertaining listen , f'n hilarious!!!


Submitted by GODFLESH69 on Tue, 01/21/2014 - 9:27pm.
DarkBlaize13's picture

I'm a new fan and I've been going through ALL the podcasts and I am listening to Dinner for Fiends: The Death of Horror and I laughed out loud at work! I would TOTALLY watch a Jigsaw/Prophecy/Pulse/Hellraiser/Michael Myers/Ring/Rob Zombie Rednecks/Freddy movie/series/wtf ever lol!!!! I wish you guys had done that for real lol!!!


Submitted by DarkBlaize13 on Tue, 10/15/2013 - 12:21pm.
moderator Glad you dig it dude! Now
Steve Barton's picture

Glad you dig it dude! Now leave us a fucking review on iTunes! LOL


Submitted by Steve Barton on Tue, 10/15/2013 - 4:30pm.

do I have to download itunes to do that? Because if I don't, I will review the shit out of you.

In a good way.

Hell even if I do I might download that fucking crappy software anyway.


Submitted by Chernobyl Kinsman on Wed, 10/16/2013 - 3:14pm.
moderator Nope. You just go there look
Steve Barton's picture

Nope. You just go there look up dinner for fiends and hit review.


Submitted by Steve Barton on Wed, 10/16/2013 - 3:28pm.

I'm sorry, it wanted me to create an AppleId which in turn required me to give them CC info, I went as far as that in the process but had to draw the line there. I'll have to think of some other way to fuck you back.


Submitted by Chernobyl Kinsman on Wed, 10/16/2013 - 3:51pm.
moderator LOL no worries.
Steve Barton's picture

LOL no worries.


Submitted by Steve Barton on Wed, 10/16/2013 - 4:24pm.

Comment viewing options

Select your preferred way to display the comments and click "Save settings" to activate your changes.